Benvinguts a la nostra pàgina web

La nostra escola es troba situada a la serra de Collserola, i pertany al districte de Sarrià - Sant Gervasi, molt a prop del FGC Les Planes.

És un lloc ideal enmig de la natura perquè els infants obrin el seu esperit als aprenentatges i a les bones pràctiques de creixement per arribar a ser homes i dones de profit i empenta en la construcció del nostre país.

HIMNE DE L'ESCOLA

VIU L’ESCOLA       Mare de Déu del Roser     L’escola familiar     Sereu tots benvinguts       I anirem junts fent camí     tot pensant, tot aprenent,     “Viu l’escola” a les Planes       Trum lai-ra, lailero, lai-lailero-la                     Trum lai-ra, lailero, lai-lai-la                                       lailero lai-lailero lai-lailero-la     lailero lai-lailero lai-lailero-la       Des del gran fins al més xic     Convivim i compartim     Gaudim i ens estimem       Companys i amics que ens respectem,     Som una gran familia     “Viu l’escola” a les Planes

Tenim un entorn genial

Natura a tots costats           Cuidant-la sens parar            Plantarem una llavor          Amb esforç i amb il·lusió          “Viu l’escola” a les Planes            Trum lai-ra, lailero, lai-lailero-la                          Trum lai-ra, lailero, lai-lai-la                                            lailero lai-lailero lai-lailero-la          lailero lai-lailero lai-lailero-la (BIS)

Un pati de primera

L’escola l’hem de cuidar i sabem que amb el pas del temps l’hem d’anar arreglant i posar-la ben bonica. Com el dia 7 d’octubre és la festa de la nostra escola, l’alumnat de Secundària està fent un projecte de conservació del pati, que consisteix en decapar-ho i pintar-ho amb el lema: VIU L’ESCOLA.

L’alumnat treballa de valent per poder tenir un porxo BONITO! Perquè ho diem així…ja ho anireu esbrinant aquest dies, però tenim una gran sorpresa per vosaltres que descobrireu el DIA DEL ROSER.

Per fi ha arribat el dia, i què millor que compartir-ho amb vosaltres en la Festa del Roser,la festa de l’escola! Aquí teniu el resultat de molts esforços, paciència i art que té l’alumnat de Secundària, on han representat el lema de l’escola: VIU L’ESCOLA i un roser que representa el creixement, la bellesa i la fortalesa. Esperem que gaudiu d’aquesta obra d’art cada dia que passeu per l’escola.